VI PUSSER OPP KJØKKENET

Endelig er det kjøkkenets tur til å bli pusset opp!

Det første jeg sa når vi kjøpte 80-talls boligen vår, var at jeg ville ha nytt kjøkken. Det var et gammelt eikekjøkken fra byggeår, som var lite funksjonelt og som holdt på å falle fra hverandre.

Nå er endelig tiden inne, og jeg synes jeg har vært svært så tålmodig.

kjøkken2

Slik blir herligheten å se ut sånn cirka.

Kjøkkenet er ÄDEL fra IKEA, med benkeplater i eik.

ikea ädel

Gulvet er laminatgulv fra Alloc sin kolleksjon, Commersial Stone, Betong.

Alloc commercial stone betong

Vi prøver enda å finne ut om vi får tak i slette veggplater i rimelig tid.

Walls2paint fra Forestia ser geniale ut. Men siden de er helt nye, er det ingen som har de på lager.

Kjøkkenet er revet, så nå er det bare å stå på.

Signatur Miriam

 

2 kommentarer:

  1. Så spennende å bygge nytt kjøkken! Det er jo tross alt et veldig viktig rom :) Ser fint ut på tegningene - gleder meg til å se bilder når det blir ferdig!
    Ingrid

    SvarSlett
  2. Så spennende!

    Gøy og pusse opp....pusset opp 2 hytter, må pusse opp litt hjemme snart også :)

    Ha en fin kveld!

    Klem

    SvarSlett