VEGGFOLIE

månedstavle

I går kom månedsplan – Krittavlen jeg har bestillt fra veggfolie.no med kritt-tusjer og en påfører.

Vi trenger absolutt denne, for å holde orden på en travel hverdag. Så jeg gleder meg til å ta den i bruk.

Kritt tusjene var veldig gode, i allefall på speilet i gangen.

Månedsplanen skal henge på en av dørene i kjøkkenet. På veggen ved siden av, skal det males med magnetmaling og over Lady Pure Color som tavlemaling. Farge Heksetimen.

Nå ringte de også om pris og levering av platene Walls2paint til kjøkkenet, så da blir det plater i slutten på neste uke håper jeg.

Ha en riktig fin fredag.

Signatur Miriam

2 kommentarer:

  1. Direkte smart og dekorativt:) Kjekt at det ordnet seg med de platene. Spent på å få se resultat jeg>:)

    Go helg til deg:)

    SvarSlett
  2. Heisan!

    Takk for hygglig hilsen inne hos meg! Så kjekt med den veggfolien, en sånn hadde vi virkelig trengt her i huset, og!

    Lykke til med oppussing av kjøkkenet! Blir spennende å se hvordan det blir "in real life"!.-)

    God helg! Klem

    SvarSlett