TREKNING GIVEAWAY

Da har jeg trukket ut en vinner blandt alle som ville delta på min lille giveaway.
Tusen takk til de
som ville delta! Det var veldig kjekt med så mange hyggelige kommentarer.

Til trekningen brukte jeg “True Random Number Generator”, og den heldige vinneren ble: Tina som har den koselige bloggen ♡FREDAGSBARN

Gratulerer så mye! Smilefjes

IMG_20121202_225930

I dag fyller jeg 35 år og det må selvfølgelig feires. Jeg har heldigvis fridag, så skal bake litt så jeg har noe å servere de som vil titte innom.

20121203_084732

 

Pepperkakehusene er fra gårdagens puslerier. Planen er å gi vekk disse små pepperkakehusene.

Inspirasjonen fikk jeg hos Den gode feen. Der har hun beskrevet en mal hvordan man går fram.

IMG_20121130_083442

Til slutt et bilde av årets kalender til de søte små. Storesøster har de hvite posene og lillebror har de brune.

Ha en riktig koselig adventstid!

Signatur Miriam

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med dagen som var!☺
    Jeg er også desemberbarn;)

    Kjempekoselig gang du har!

    Ønsker deg en super onsdag!
    Klem

    SvarSlett
  2. Tusen tusen takk for en fantastisk pakke i posten. Jeg ble skikkelig glad og overrasket, tusen takk for alt sammen :) Har allerede tatt i bruk cupcake-fatet. Kos deg videre i jula! Klem

    SvarSlett