IKEA KJØKKEN

kjøkken2

Holder på å tegne vårt nye kjøkken. Det blir oppussing snarest mulig, men tror vi venter til over jul. Her er første utkast av tegningene. Vi skal ha et Ikeakjøkken og mest sannsynlig blir det offwhite ÄDEL. Selv om jeg også kan tenke meg høyglans.

Lang vegg vask

Langvegg med kjøleskap t.v.

Koketopp

Koketopp med skuffer til gryter under.

Kjøkken1

Planløsningen på kjøkkenet. Nederst t.v. står et spisebord i eik med 6 stoler. Her er også to vinduer. Bak ventilator/koketopp er det en liten grovinngang med garderobe.

Kom gjerne med innspill til forandringer hvis du har noen gode ideer. Jeg har ikke pusset opp kjøkken før, så trenger alle gode råd jeg kan få! :-)

Har du ikke meldt deg på min giveaway? Det kan du gjøre her.

1 kommentar:

  1. Spennende med nytt kjøkken.......har dere montert det nå?

    SvarSlett