DIY–PIMPE OPP SMINKEBORD

20121022_151903

I dag hadde jeg en aldri så liten DIY.

Jeg har et sminkebord som jeg kjøpte på fretex for 50 kr, som jeg ikke har helt visst hva jeg skulle gjøre med. Tidligere har jeg malt den med en rest av gulvmalingen fra gangen i fargen Kalk. 
Hjerteknottene fikk bli med meg hjem fra jobb, samt en rest fra tapeten Trend by fargerike: Strikk.

20121022_164522

Tapeten ble limt på i fronten med vanlig tapetlim, så det blir relativt lett å ta av igjen hvis jeg vil ha forandring. Alternativet var å stifte et stoff på skuffen. Det som var bra med å tapetsere, var at jeg slapp å sparke igjen det ene hullet etter håndtaket som hadde vært på.

20121022_164535

Bordet har jeg tenkt å bruke som sy/hobbybord, så derfor tar jeg speilet av. I speilet kan du skimte husqvarna symaskinen min etter farmor og laptopbordet fra Ikea som den står på.

20121022_142608

Ha en flott uke!

3 kommentarer:

  1. Så fint det ble:) Er alt for lite flink til slike DIY prosjekter,men det er jo innetid om dagen,så kanskje jeg slår til med noe;)

    klem

    SvarSlett
  2. Svar
    1. Kjekt dere likte sminkebordet. Var en gøy DIY. :-) Blir nok flere slike framover i mørketiden.

      Slett