Trendenser

DSC00425
DSC00444
DSC00433
Jeg har tredilla og finner inspirasjon til mye av interiøret i naturen.
Mer treinspirasjon kan du finne her.
Vi skal snart til å begynne med oppussing av badet som hører til soverommet vårt. Da tenker jeg å bruke våtromstapet som er litt rustikk, evt. med rullesteiner på en av veggene. Gleder meg veldig til å ta fatt, selv om det blir litt slitsomt å være uten hovedbadet en periode. Heldigvis har vi andre bad og toalett vi kan bruke i mellomtiden.
Gangen er heller ikke helt ferdig, og gulvet skal ha mindst ett strøk til. Så det blir en travel oppussingsperiode framover.
Jeg har også planer om å male og innrede lekehytta til barna når det blir mildere i været, så håper jeg klarer å oppdatere med en del oppussingsbilder.
God helg!

2 kommentarer:

  1. Så stilig tre tapet øvert der! :) Synes gangen din ble kjempefin også :) Flinka!

    SvarSlett
  2. Thank you for your sweet comment on my laundry room. :) I am so grateful for the that room...the last house I lived in only had a TEENY little room that was used as a pantry, laundry room, office, place for our tools...etc etc etc...I swear that room had 1,000 uses! I love having a room JUST for laundry, it's SO nice. :)
    Good luck on your bathroom remodel...that's a project on our list of things to do too! :)
    Hugs
    Missy

    SvarSlett