Velkommen til en ny uke

Tenkte jeg skulle vise et bilde av lysestakene mine fra Perfect Home. Den ene fikk jeg i gave, mens den andre kjøpte jeg på et party. Her står de på brannmuren, og i bakgrunnen ser du tapeten fra woodland.
11012010509
Bildene er tatt med mobilen min Nokia N95.
11012010511
En liten titt på bloggplassen min. Her sitter jeg (hvis jeg ikke slenger meg på sofaen) å blogger mens jeg drikker en god kopp te og hører på musikk. Laptopen fikk jeg av snille mannen min i 10 års bryllupsgave. Den er rød og fra DELL.
Ha en super uke!
Hilsen,
FDEB0BF975B3171C98DABD81E10810C1

1 kommentar:

  1. Hei. gøy å finne en ny fin blogg :). fin bloggplass du har. og du har akvarium også? er ikke det beroligende og fint å se på!? ønsker meg det i veggen i mitt neste hus! :) fortsatt fin mandag til deg!

    SvarSlett