Oppussingen er i gang!

Endelig har vi overtatt huset! Noe vi har ventet noen måneder på nå!
Jeg har brukt helga til å starte med maling av panel i stua.
02052009416
Først med to strøk kvistlakk på alle kvister. (ikke ferdig med taket enda)
02052009412
Så har jeg grunnet ferdig denne veggen + vinduene.
02052009415
Denne veggen gjorde jeg meg ferdig med i dag. Nå har jeg ferdig to vegger, og skal grunne den siste veggen i morgen. Har heldigvis fri fra jobb i morgen og tirsdag, så da skal jeg prøve å få gjort litt.

Kom ikke lengre med malingen i helga, for jeg prioriterte litt hagearbeid i dag. Har spadd opp det som skal bli urtehagen.
Fortsettelse følger…
FDEB0BF975B3171C98DABD81E10810C1

5 kommentarer:

  1. Hei !
    Gratulerer med overtagelsen ! Må være godt å endelig være igang ...?
    Litt av en jobb, men det er jo ekstra hyggelig når man gjør slike ting i sitt eget hus og der man har tenkt man skal bli boende ei stund. Blir nok bra !
    Hygg deg med malinga !

    SvarSlett
  2. Takk for det! :)
    Det er kjempegøy å være i gang, men litt av en jobb ja. Problemet er vel at jeg har lyst å gjøre alt på en gang!
    Kjenner meg stiv og støl i dag..

    SvarSlett
  3. Det er mye arbeid med panelmaling!
    Her i hiset har vi masse panel, både på vegger og i tak.
    Da vi kjøpte huset for 2 år siden hev vi oss på det og malte alt.
    Du får lønn for strevet når det er ferdig!
    Artig med nytt hus ;O)

    Ha en fin uke.

    SvarSlett
  4. Her kan man virkelig få utfolde seg med malerkosten. Blir sikkert stor forandring til slutt. Gratulerer med nytt hus!!

    SvarSlett
  5. ),O
    lö,)
    l),
    l
    Grattis med nytt hus!
    Ser ut som litt av en malejobb, men du for et potensiale!!
    Jeg elsker å se oppussing av nye hus fra grunnen av, og vil gjerne slå følge med deg videre!
    Jeg håper du vil følge meg også!
    Klem fra M!
    Ps.
    Min Norgesglasskonkurranse fortsetter i morgen, søndag, blir glad om du vil bli med.

    SvarSlett