Fram med symaskinen

Nå har jeg endelig tørket støv av husquarna symaskinen som jeg arvet etter farmor.
Jeg har ingen erfaring med å sy, men har sånn smått begynt med noen syprosjekt for å lære meg dette. Første prosjekt var å sy alle lakene som var opprevnet, etter barna som synes det er utrolig morsomt å gjemme seg inni.
Etterpå har jeg forsøkt meg på forskjellige puter. Fant en tremønstret stoffrest på jobb, som jeg sydde disse to putene av.
Siste innkjøp!
Måtte bare ha disse skinnpallene, selv om jeg ikke har plass til dem her vi bor nå. Vet ikke heller helt hvor jeg skal plassere de i nyhuset, men skal nok finne en plass til de.

8 kommentarer:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  2. Hei og takk for hilsen hos meg!! Gøy å finne nye bloggere, titter innom deg igjen jeg og lykke til med oppussing...!!
    Anette

    SvarSlett
  3. Hei!!
    Takk for koselig kommentar:)
    Koselig blogg ,har nå rullet meg gjennom den .
    Det blir spennende å følge deg og dine oppussingsprosjekt:)
    Ha en nydelig søndagskveld:)

    SvarSlett
  4. Hei på deg! Var inne på bloggen til sønnen min da jeg skrev en kommentar til deg... Ville bare takke for hyggelig kommentar på bloggen min! Så fine skinnpaller du har kjøpt deg! Har en nesten maken i stua, selv:)

    Hilsen Nina

    SvarSlett
  5. Hei,
    Tusen takk for hyggelig kommentar på Bloggen min! Veldig hyggelig at du la meg til listen din, jeg kommer gjerne innom deg her igjen også!
    Ha en fin ny uke, synd helgen går så alt for fort....
    Det hvite hjerte

    SvarSlett
  6. Tusen takk for trivelig melding på bloggen min.
    Alltis så kjekt når noen nye lesere kommer til, nye spennende folk å bli kjent med, arti ja :-)) Nå skal jeg kose meg bakover i din.

    Velkommen tilbake da :-)

    SvarSlett
  7. Å en sån där riktig gammal hederlig symaskin! Min mormor hade en likadan! Fina kuddar du har gjort, å pallarna var ju läckra!!
    Kram Nettan

    SvarSlett
  8. Så flink du er. Jeg må følge bloggen din. Ha en fin søndag.

    SvarSlett