Ikea lyser opp hverdagen!

Ser jeg må ta meg en tur til Ikea snart..
Mange fine lamper jeg fikk lyst på!

Disse to lampene har jeg. Eller rettere sagt jeg har ikke mindre enn tre av den første.
En stor og to mindre.



















Den grønne lampen i midten hadde vi to av over sengen i forrige leilighet.
De ble igjen, så muligens må jeg ha nye.
Men nå har de jo fått motiv med greiner...











Den brune nedenfor er heller ikke så værst..











Den svart og hvite nedenfor hadde jo vært tøff i TV stua,
siden vi har svart TV og svart høyglans TV benk og sorround anlegg.
Som kontrast har vi ei rød mikrofiber sovesofa.












Denne så jeg i et vindu jeg gikk forbi i Sentrum.
Syntes den lyste kjempefint!











Disse to lampene ser jeg for meg på jenterommet.
Jenta mi elsker rosa, så det blir et tema på rosa og lilla med lyse vegger på rommet hennes.




















Bilder fra Ikea.no

3 kommentarer:

  1. De har mye fint på IKEA, ja! Lampe nr 2 har vi som nattbordslamper. De er kjempekoselige syns jeg :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Åh ja, lamper!! Tror jeg har en lampefetisj... Men begynner å slite med å finne plass til alle lampene :P
    Kjempe fine lamper du har funnet der ja. Lysekronen har vi på soverommet, og tulla skal få lik på rommet sitt + jeg tror og også skal få den andre rosa lampen som du har bilde av :P

    SvarSlett